Jak dokonać reklamacji?

Na dokonanie reklamacji masz 2 lata od momentu dokonania zakupu. W tym czasie możesz ubiegać się o zwrot pieniędzy lub wymianę towaru.

Instrukcja postępowania krok po kroku:

1. Uzupełnij FORMULARZ REKLAMACYJNY! Oświadczenie musi zawierać imię i nazwisko Kupującego lub nazwę firmy, adres, e-mail, nr konta, na które mają zostać zwrócone środki, paragon lub nr faktury, dane zwracanych produktów, przyczynę reklamacji, informację o wybranej formie zadośćuczynienia (zwrot pieniędzy/wymiana towaru), łączną kwotę zwrotu, o którą się ubiegasz, podpis, datę.

2. Towar wraz z uzupełnionym formularzem reklamacyjnym i paragonem prześlij pod adres:
FH Nordica Sport
ul. 11 Listopada 8
44-330 Jastrzębie Zdrój

3. W ciągu 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki do firmy, otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o uznaniu lub odrzuceniu wniosku reklamacyjnego oraz dalszymi instrukcjami.

4. Jeśli ubiegasz się o wymianę towaru, nowy, pełnowartościowy produkt otrzymasz w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu uznania reklamacji. Przesyłka zostanie nadana pod wskazany przez Ciebie adres. Jeśli ubiegałeś się o zwrot gotówki , środki zostaną przelane na wskazany rachunek bankowy w ciągu 14 dni od momentu rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego.

UWAGA!

  • Firma nie przyjmuje paczek pobraniowych od Klientów!
  • Sklep ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania od Klienta kompletu dokumentów.
  • Kupujący jest zobowiązany w obecności kuriera sprawdzić zawartość paczki pod kątem uszkodzeń w trakcie transportu. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub otrzymania niekompletnej przesyłki, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody.

 

W razie pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu na sklep@nordicasport.pl

mobile: 667 827 447

Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych. Przeglądarka internetowa umożliwia Ci zmianę ustawień dotyczących cookies. Polityka prywatności