Jak dokonać reklamacji?
Na dokonanie reklamacji masz 2 lata od momentu dokonania zakupu. W tym czasie możesz ubiegać się o zwrot pieniędzy lub wymianę towaru.
Instrukcja postępowania krok po kroku:
1. Uzupełnij FORMULARZ REKLAMACYJNY! Oświadczenie musi zawierać imię i nazwisko Kupującego lub nazwę firmy, adres, e-mail, nr konta, na które mają zostać zwrócone środki, paragon lub nr faktury, dane zwracanych produktów, przyczynę reklamacji, informację o wybranej formie zadośćuczynienia (zwrot pieniędzy/wymiana towaru), łączną kwotę zwrotu, o którą się ubiegasz, podpis, datę.
2. Towar wraz z uzupełnionym formularzem reklamacyjnym i paragonem prześlij pod adres:
FH Nordica Sport
ul. 11 Listopada 8
44-330 Jastrzębie Zdrój
3. W ciągu 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki do firmy, otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o uznaniu lub odrzuceniu wniosku reklamacyjnego oraz dalszymi instrukcjami.
4. Jeśli ubiegasz się o wymianę towaru, nowy, pełnowartościowy produkt otrzymasz w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu uznania reklamacji. Przesyłka zostanie nadana pod wskazany przez Ciebie adres. Jeśli ubiegałeś się o zwrot gotówki , środki zostaną przelane na wskazany rachunek bankowy w ciągu 14 dni od momentu rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego.
UWAGA!
- Firma nie przyjmuje paczek pobraniowych od Klientów!
- Sklep ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania od Klienta kompletu dokumentów.
- Kupujący jest zobowiązany w obecności kuriera sprawdzić zawartość paczki pod kątem uszkodzeń w trakcie transportu. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub otrzymania niekompletnej przesyłki, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody.
W razie pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu na sklep@nordicasport.pl
mobile: 667 827 447